Lördag

Idag har vi varit hos min lillesyrra som fyller 14 och även överlämnat julklapparna till henne och Nilas en månad för sent bara...blir så ibland.... Vi har kommit på att det är rätt mysigt med frukostfika, och Yvonne hade fixat  en herrejössesstor klassisk "English breakfast". Ååååsåååågott!! Pappa jobbade tyvärr. Vi åkte därifrån vid 12:30 för att åka hem och fixa det sista innan Nicke skulle hem till Jojja för att sen åka och handla med grabbarna inför kvällens syjunta herrmiddag. När Nicke åkte in till Märsta gick jag ut med Ronja på en 45 min lång promenad i regnet och stormen. Härligt! Inte! Ronja hade kunnat gå ett par timmar till utan problem. Nu är jag förvisad till sovrummet i väntan på att Ammi skall komma från stallet, sen ska jag hämta henne så ska vi in till stan och äta middag och gå på bio. Hon och jag har inte hittat på något ensamma sen i april! Nio månader!! Så det ska bli mys...


Kommentarer
Postat av: syster

inte varje dag man fyller 14 (a)

2008-02-08 @ 17:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0