Wiiiii

På julen får man ta från det undre lagret...
Mellan chokladkola, kalkonklubbor, chevréostar, Polly, Alladin, julskinka, köttbullar, Jansson, sill i 4-5 smaker samt allt annat gojs så kan man ägna sig åt motionsspelet Wii Fit. Snacka om motsägelsefullt! Eller?! Jag och Nicke kör bowling, boxning, löpning, ringrockande, yoga mm på detta otroligt roliga och nyttiga spel!
Jag har en kurva på spelet med tillhörande coach, enligt Wii så har jag gått ner 0,8 kg, vilken grej =)
Jul är kul!

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Sandra med Mathilda & Melker

Bra jobbat!

Jag ägnar mig visst bara åt ätandet.. Har glömt Wii Fit helt... Måsta damma av det!



Äter kola varvat med Samarin.. Är det bra?

2008-12-24 @ 00:42:00
URL: http://www.familjenastrom.se
Postat av: Anonym

Hahaha! Du få passa så det inte blir nån kemisk reaktion av blandningen =) nu ska jag ställa mig och göra en sats kola! Mums!

2008-12-25 @ 13:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0