Mat var det ja...

...jo som jag började med sist så var det ju en matdagbok som skulle påbörjas, men jag insåg fort att det inte är hållbart här på sjukhuset. När vi kommer hem (förhoppningsvis på onsdag om inget annat sker) så ska jag skriva en lista och bege mig till Maxi och storhandla. Allt skräp i kyl/frys och skafferi skall ut!

Sandra Å, du som är så  bra på det där med matlistor, har du lust att ge mig lite tips eller en kik på din lista =)?

Några saker att uppfylla under vinter mot vår...

- Daglig motion
- Allsidig kost
- Godis på lördagar

Lite komihåg

Tänk på att använda minimjölk eller lättmjölk när du dricker Latte. Det är stor skillnad i kaloriintag om man jämför med standardmjölk


Reebok har gjort en sko för träning som är dämpad både bak och fram och helt utan sömmar för att slippa skav. Den finns bla på ellos.se för 999:- Kanske kan va en bra investering :)

Ska man välja mellan hallon och jordgubbar, välj hallon, de innehåller mest immunförsvarstärkande ämnen och tre gånger mer fibrer

Rikligt med omega-3 fett ger dig bättre minne


Ja, thats it for now...återkommer i denna följetång när jag kommer hem.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tjena mors!



Jo jag sitter och knåpar på en ny matlista just nu faktiskt.. Du ska få ta del av den så fort jag är klar!



Gjorde en ny blogg i går;

mabrasandra.blogg.se



Samma lösen som på din blogg tog jag :)



Puss & hej!

2008-12-07 @ 23:12:14
URL: http://www.familjenastrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0