14 december

Lite statusuppdatering...

Jag upplever ett mycket mindre sug efter godis sen vi kom hem från DS. Kanske att det har att göra med att man har något att göra här hemma och inte bara sitter stilla inne på ett rum med nästan en enda sysselsättning - äta!

Igår var jag ute på min första motionsrunda sen i APRIL! Jag var ute och powerwalkade (i mitt tempo sett iaf) i ca 55 min. Jag och Ronja gick förbi Julle och Elins hus, men där var det lugnt. När jag kom hem ställde jag mig i duschen, det var såååå skönt att få ha "förtjänat" en skön dusch. Jag skall försöka mig ut varannan dag på powerwalks...

Jag försöker att blanda i mycket grönsaker i varje mål mat vi äter. Jag har lite svårt att variera bara. Försöker göra bönröror, använda zucchini, morötter, linser, canellibönor i sallader för att hitta nåt nytt.

Hej så länge från bönan :)

Kommentarer
Postat av: Sandra med Melker & Mathilda

Vad bra du är tjejen!



Snart kommer jag oxå :)

2008-12-16 @ 21:30:33
URL: http://www.familjenastrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0