Helgen

I helgen har det varit kalasväder och födelsedagskalas! Våran gudson Melker fyllde år (iofs 2 dagar senare, men han blev firad i lördags). Dagen såg ut ungefär så här...

Vaknade 06:15 (!!!) av mig självt och konstaterade att Nicke också var vaken, låg och pratade en stund, tills det pep till i min mobil. Det var Madde, som lyckats ställa telefonen på fel väckningstid en timme för tidigt. Jaja. Jag gick upp och klädde på mig. 07:10 var vi i Rosersbergsparken och motionerade! 1 timme och 20 minuter, så jäkla skönt! Jag var hemma vid kvart i nio. Då blev det frukost och Nicke gav sig iväg till crossbanan för licenskurs.

Jag gav mig i kast med att dammsuga våra utemöbelsdynor som katten förvandlat till vita fluffiga dynor istället för svarta släta. Det tog mig ca 1 1/2 timme att få bort alla hårstrån! Sen dammsög jag verandan och tog bort alla spindelnät jag såg samt skurade verandan.

När Nicke kom hem låg jag i solen på verandan under en filt och läste en av mina nyinköpta böcker. Jag skulle så gärna vilja ha ett bibliotek, frågan är bara var och hur dyrt det skulle bli att fylla ett...jaja, det får väl bli när man blir pensionär....

På em var vi bjudna till Sandra och Micke för att fira gudsonen. Det blev tacos (sååååå gott!!). Jag och Sandra fick för oss att göra ekologiska örhängen och så här fina blev vi med dom! (Bilden har jag lånat från Sandras sida, hoppas okej...)
 


Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Vad söt du är :)

2008-04-08 @ 18:35:49
URL: http://fryc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0